به گزارش خبرنگار ایرنا علی هادی چگنی روز یکشنبه در هشتمین جلسه هماهنگی برگزاری کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری افزود: تجربه دنیا ثابت کرده بخش خصوصی می تواند بهتر از دولت عرصه اقتصاد را به دست بگیرد.
وی ادامه داد: در کشورهای توسعه یافته، همواره بخش خصوصی زمینه اشتغال و تولید را فراهم می سازد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه به اهمیت برگزاری کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: برگزاری این کنفرانس می تواند استان را به خوبی برای سرمایه گذاران خارجی معرفی نماید.
چگنی ادامه داد: این کنفرانس در 31 فروردین ماه و 1 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن همایش دانشگاه لرستان با حضور حداقل 15 سفیر از کشورهای خارجی و همچنین سرمایه گذاران غیر بومی و خارجی برگزار می شود.
وی افزود: پوسترهای تبلیغاتی که استان را معرفی می کند، طراحی و چاپ شده، مقالات محققان دریافت و سرمایه گذارانی که شناسایی شدن در حال دعوت شدن هستند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از احداث دو نمایشگاه نیز در این کنفرانس اشاره نمود و گفت: برپایی دو نمایشگاه در دستور کار قرار خواهد گرفت که یکی نمایشگاه سنتی جهت معرفی فرهنگ لرستان است و دیگری نمایشگاه توانمدی های استان می باشد.
وی افزود: هدف از برپایی این دو نمایشگاه علاوه بر معرفی فرهنگ و توانمندی های استان، زمینه استقبال سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در عرصه های مختلف با توجه به ظرفیت های استان می باشد.
7274
خبرنگار:مریم نریمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.