به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ظهر امروز با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، مدیرکل ستاد بحران استانداری، مدیرکل راه مسکن و شهرسازی و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان جلسه‌ای به‌منظور بررسی بناهای فرسوده و در معرض تخریب در دفتر معاونت عمرانی استان لرستان برگزار شد تا برای جلوگیری از وقوع حوادث بحرانی و صیانت از حقوق عامه مردم استان هم‌اندیشی شود.

علی علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در این جلسه از وجود دو هزار و 25 هکتار بافت نابسامان در استان خبر داد و اظهار داشت: هزار و 124 هکتار از بافت نابسامان استان مربوط به بافت‌های فرسوده میانی و بافت‌های تاریخی و 901 هکتار مربوط به سکونتگاه غیررسمی و حاشیه‌نشینی در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، دورود،کوهدشت و الیگودرز است.

فرهاد خاکی پور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان نیز عنوان کرد: بیش از 98 هزار و 750 واحد مسکن روستایی استان مقاوم‌سازی شده است و 70 هزار و 533 واحد روستایی دیگر نیازمند مقاوم‌سازی است.

هرمز نصیری مدیرکل دفتر امور شهری استانداری نیز در این جلسه بیان کرد: کمیته حفظ و احیا بافت‌های فرسوده در استان  لرستان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610138
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.