به گزارش ایرنا،هوشنگ بازوند عصر جمعه در حاشیه بهره برداری از گازرسانی روستایی در بخش سیلاخور دورود در جمع خبرنگاران اظهار کرد :در دولت تدبیر و امید حدود 700 روستا در لرستان گازرسانی شده که این رقم در دولت های قبل 327 روستا بوده است.
وی با بیان اینکه شرکت گاز لرستان عملکرد خوبی در ارتباط با گاز رسانی روستایی داشته است افزود:طبق برنامه اقتصاد مقاومتی قرار شد تا پایان خرداد 96 تعداد روستاهای گازرسانی شده در لرستان به یکهزار روستا برسد که امروز در گزارش مدیرعامل گاز لرستان عنوان شد این مهم در پایان فروردین انجام خواهد شد.
وی با اشاره به گازرسانی به 6 روستای بخش سیلاخور دورود گفت:این طرح سال گذشته کلنگ زنی شد و با سرعت بسیار بالا انجام و امروز به بهره برداری رسید
استاندار لرستان در ادامه با اشاره به طرح احداث تصفیه خانه فاضلاب دورود گفت:حدود دو سال پیش در بازدیدی که از رودخانه دورود داشتیم مشاهده شد فاضلاب شهر با وضع نامناسبی وارد رودخانه می شود.
وی با بیان اینکه ورود فاضلاب به رودخانه آلودگی فراوانی را به همراه داشت افزود:در آن بازدید مذاکراتی صورت گرفت تا بتوانیم هر چه زودتر تصفیه خانه فاضلاب دورود را راه انداری و فاضلاب را از رودخانه جدا کنیم.
وی اظهار داشت:امروز عملیات اجرایی تصفیه خانه دورود علی رغم کمبود اعتبارات در دولت آغاز شد که امیدواریم هرچه سریعتر به پایان برسد.
7268
خبرنگار:میلاد باقری**انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.