به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، هوشنگ بازوند عصر امروز در حاشیه بازدید از محل اجرای سد آبسرده بروجرد اظهار داشت: 70 میلیارد ریال اعتبار برای سد آبسرده بروجرد اختصاص یافته است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت این سد افزود: در سالجاری یکی از اولویت‌های اصلی ما با توجه به نیازی که شهرستان بروجرد دارد سد آبسرده است.

استاندار لرستان عنوان کرد: در آسیب‌شناسی انجام شده مشخص شد پیمانکار سد ضعیف بوده و بلافاصله توسط شرکت آب منطقه‌ای لرستان خلع ید شد و قرار است ظرف یک ماه آینده پیمانکار جدید پس از طی شدن مراحل قانونی معرفی شود.

وی با بیان اینکه با انتخاب پیمانکار جدید نگرانی‌های ما برطرف می‌شود، تصریح کرد: آبسرده سدی حیاتی برای استان و شهرستان بروجرد محسوب می‌شود و در سالجاری که سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده باید عملیات اجرایی آن با سرعت انجام گیرد.

بازوند با اشاره به اختصاص 70 میلیارد ریال اعتبار برای سد آبسرده بروجرد گفت: علاوه بر این مبلغ نیز تلاش می‌شود مبلغ قابل توجهی نیز از اسناد خزانه به این پروژه اختصاص داده شود.

وی با تأکید بر اینکه باید پیگیر اعتبارات این سد باشیم، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نباید در سال تولید و اشتغال فرصت‌سوزی انجام شود و باید از فرصت‌ها جهت رونق تولید و اشتغال در راستای توسعه لرستان بیشترین بهره را ببریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607682
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.