به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین پرویز صالحی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های فرهنگی و پشتیبانی اعتکاف در دفتر امام جمعه شهرستان، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) افزود: مراسم معنوی اعتکاف اثرات بسیار مثبتی به خصوص بر روی جوانان، نوجوانان و دانشجویان دارد و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر برگزاری باشکوه این مراسم معنوی تاکید نموده اند.
وی اظهار داشت: در دنیای کنونی و با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان که اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفته است برپایی چنین مراسماتی نقشه های دشمنان را برای منحرف کردن افکار جوانان جامعه برای رسیدن به اهداف شوم خود، نقش برآب می کند.
حجت الاسلام صالحی از ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا به نحو مناسب در برگزاری این مراسم شرکت کنند، چرا که شرکت و حمایت از این مراسم یک سرمایه گذاری معنوی است و اثرات بسیار خوبی بر سلامت جامعه خواهد داشت.
معاون فرماندار سلسله نیز در این نشست از آمادگی کامل مجموعه فرمانداری برای هماهنگی لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم معنوی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: اعتکاف از سنت‌های حسنه‌ای است که هر ساله با شکوه بیشتر در کشور برگزار می‌شود و در شهرستان سلسله نیز امسال این مراسم معنوی در ایام‌البیض ماه رجب با حضور باشکوه مردم و جوانان شهرستان برگزار خواهد شد.
مرتضی مهدوی کیا با بیان اینکه اعتکاف فضایی برای خودیابی و تفکر است، اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و نقشه‌های افرادی که برای جوانان ما طرح ریزی کرده‌اند را ناکام می گذارد.
سنت حسنه اعتکاف (ایام البیض) از سحرگاه 13 رجب آغاز و تا غروب 15 رجب ادامه دارد که این مراسم امسال برابر با (22 تا 24 ) فروردین ماه 96است.
7265
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.