مصطفی مصطفی وند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روز طبیعت هفت ایستگاه جمع آوری ماهیان قرمز و سبزه در ورودی باغ پرندگان، میدان کوهنورد، ورودی تپه چغا، میدان نواب، میدان عشایر، میدان نیاوران و میدان امام(بیمارستان کوثر) دایر شده است.
به گفته وی امروز مصادف باروز طبیعت 20 هزار کیسه زباله در بین شهروندان در هفت ایستگاه تعیین شده تقسیم خواهد شد.
وی اضافه کرد: شهروندان از رها سازی ماهیان قرمز در رودخانه ها و قناتها و چشمه سارها جدا خودداری کنند زیرا باعث مشکلات زیست محیطی برای دیگر جانوران خواهند شد.
رئیس اداره محیط زیست بروجرد با اشاره به اینکه شهرداری از سبزه برای تهیه کود عالی برای کشاورزی استفاده خواهد کرد گفت: شهروندان سبزه را در رودخانه ها و محیط زیست رها نکنند و سبزه های خود را تحویل ایستگاههای جمع اوری سبزه در ورودی تفرجگاهها دهند.
وی همچنین بیان کرد: شهروندانی که به دامان طبیعت می روند از روشن کردن آتش بوسیله شاخ های درختان خودداری کنند و در صورت برافروختن آتش حتما بعد از استفاده آتش را خاموش کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا امروز یکشنبه روز طبیعت هوای بروجرد بارانی است و پیش بینی می شود با وجود بارش باران برخی از خانواده ها ساعات ظهر و بعد از ظهر را برای رفتن به طبیعت انتخاب کنند.
7190/6060
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی **انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.