به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: نامگذاری سال ها براساس یک سنت حسنه از سوی مقام معظم رهبری با توجه به مسایل مهم و ضروی جامعه انجام می شود که انتظار می رود که مسولان ومردم در نزدیک کردن کشور به این مهم فعالیت کنند.
وی اظهار کرد: نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیانگر این است که مهمترین ضرورت و نیاز کشورمساله اقتصاد بوده که درسال جاری نیز با توجه به تشدید تحریم ها ازسوی دشمن حل مشکلات اقتصادی ومعیشت مردم باید سرلوحه امور مسئولان کشور قرار گیرد.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند کارهای خوبی در راستای تحقق شعارسال گذشته صورت گرفته که تا رسیدن کشوربه نقطه ایده آل فاصله های زیادی وجود دارد.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: تلاش در راستای تخقق سیاست های اقتصاد مقاومتی همچنان باید وجود داشته باشد زیرا دشمنان اسلام و انقلاب هنوز از وارد کردن فشار بر اقتصاد ایران نا امید نشده اند و با توجه به وجود ضعف در حوزه اقتصادی کشور دشمنان برای ضربه زدن به ملت و نظام از این حوزه وارد شده اند.
وی از دیگر موضوعات مورد توجه در شعال امسال را تمرکز بر اقتصاد مقاومتی و اشتغال دانست وادامه داد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود به تلخی ها و شیرینی های سال 95 اشاره کردند ایشان مهمترین شیرینی سال گذشته را امنیت، اقتدار وعظمت ایران اسلامی را در منطقه بیان کردند.
خطیب نمازجمعه بروجرد گفت: مقام معظم رهبری مهمترین تلخی و تلخ کامی سال گذشته را مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به ویژه قشر ضعیف و متوسط عنوان کرده وفرمودند مدیری که حقوق میلیاردی و نجومی دریافت می کند و از زندگی اشرافی برخورداربوده هرگز نمی تواند مشکلات اقشارضعیف را که در تامین مایحتاج ضروری دچارمشکل هستند را درک کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: اگرمدیران از خود مردم انتخاب شوند و زندگی آنها همانند ملت باشد مشکلات جامعه را درک کرده ودر راستای برطرف کردن آنها تلاش مضاعف خواهند داشت.
7273/6052
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.