زهرا احمدی پور عصر جمعه در حاشیه بازدید از روند اجرایی نمایشگاه نوروزی دورود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نوروز امسال خدمات سفر در کل کشور از کیفیت بالایی برخوردار است که به همین منظور سامانه 09629 طراحی و به صورت 24 ساعته در این خصوص اطلاع رسانی می شود.
وی بیان کرد: اگر مسافرین نوروزی در کل کشور به نحوه ارائه خدمات سفر معترض باشند اعتراض خود را از طریق این سامانه ثبت و بازرسان کمتر از سه یا چهار ساعت نتیجه بازرسی را اعلام می کنند.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: امسال سرعت عمل و نظارتی که در نحوه ارائه خدمات به صورت محسوس و نامحسوس وجود دارد بسیار جدی و از کیفیت بالایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه در ارائه خدمات نوروز امسال سمن ها مشارکت خوبی داشته اند، گفت: سازمان های مردم نهاد در برپایی نوروزگاه ها و ثبت جهانی این رویداد مهم کمک های چشم گیری داشته اند.
استاندار لرستان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، فرماندار دورود و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز در جریان بازدید از روند اجرایی نمایشگاه نوروزی دورود حضور داشتند.
شهرستان دورود در شرق استان لرستان با داشتن جاذبه های طبیعی،تاریخی و گردشگری به پایتخت طبیعت ایران معروف است که هرساله به طور میانگین میزبان 150 هزار گردشگر داخلی و خارجی است.
7268/3022
خبرنگار: میلاد باقری**انتشار دهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.