به گزارش خبرنگار ایرنا استاندار لرستان در آیین آغاز تولید سریال نزدیکی های بهشت در محوطه قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد افزود: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی زمانی کارگشا خواهد بود که از جنبه صرفا دولتی خارج و مردمی شود.
هوشنگ بازوند افزود: اقتصاد مقاومتی یک راهبرد بلند مدت است که کل کشور بر اجرای آن اجماع نظر دارد لذا مسئولان و مردم باید تمام توان خود را برای اجرای این دستور مقام معظم رهبری بکار گیرند.
وی به خصوصیاتی که میبایست سریال نزدیکی های بهشت و سایر تولیداتی که محتوای اقتصاد مقاومتی داشته باشند٬ اشاره کرد و گفت: نخستین پیام این تولیدات باید نشان دهنده مردمی بودن اقتصاد مقاومتی باشد.
بازوند پیام دوم این سریال را ضرورت جهش اقتصادی عنوان کرد و افزود: تصور هرگونه جهش اقتصادی بدون در نظرگرفتن نقش شرکت های دانش بنیان ممکن نیست لذا توجه به نقش و جایگاه این شرکت ها در این سریال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اظهار کرد: تقویت خدمات٬ مدیریت جهادی٬ خودباوری و اعتماد به نفس باید از دیگر پیام های لازم در این سریال و تولیدات مشابه باشد.
بازوند به کمک های مالی استانداری لرستان در زمینه کمک به تولید این سریال اشاره کرد و گفت: مبلغی را برای کمک به ساخت این مجموعه در نظر گرفته ایم اما به دلیل پاره ای از مشکلات اداری٬ تاکنون دیوان محاسبات با پرداخت آن موافقت نکرده است.
وی افزود: به محض مرتفع شدن این مشکلات، این مبلغ پرداخت خواهد شد.
سریال (نزدیکی های بهشت) از تولیدات صدا و سیمای مرکز لرستان است که با مشارکت استانداری لرستان در قالب 13 قسمت چهل دقیقه ای و با رویکرد اقتصاد مقاومتی تولید خواهد شد.
کارگردانی این مجموعه بر عهده حسن هدایت و تهیه کننده آن امیرحسین هاشمی خواهد بود.
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.