به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ابراهیمی روز چهارشنبه در سی و سومین گردهمایی ائمه جمعه لرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دموکراسی ایجاد شده توسط انقلاب اسلامی در ایران گسترده تر و عمیق تر از کشورهای پیشرفته و مدعی دموکراسی است.
وی با بیان اینکه اسلامیت و جمهوریت نظام را باید در کنار یکدیگر غنیمت شمرد، اظهار کرد: آمریکای مستکبر و زیاده خواه نخستین دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و با هر شیوه ای که توانسته به جنگ این نظام و مردم آمده است.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: آمریکا با شیوه های نرم افزاری نیز به جنگ جمهوری اسلامی ایران آمده و در تلاش است تا ماهیت و هویت نظام اسلامی را از بین ببرد.
معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اضافه کرد: برنامه های طراحی شده در شبکه های متعدد ماهواره ای فارسی زبان و سایت های مختلف جهت گیری های اسلامی نظام و مردم ایران را مورد هجمه قرار داده اند.
به گفته وی مسئولیت مسئولان نظام، ائمه جمعه، روحانیون و دستگاه های فرهنگی در این زمینه بسیار سنگین و دشوار است.

** وعده های انتخاباتی معقول باشند
وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: مسئولان نظام باید هوشیار باشند که وعده های انتخاباتی معقول و به دوراز فریبندگی باشد.
حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: مطالبات و توقعات مردم نباید بالا بروند زیرا عملی نشدن وعده ها بدترین آسیب برای نظام خواهد بود.
به گفته وی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش فراوانی برای نارضایتی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی می کنند لذا مسئولان باید هوشیارانه از این توطئه دوری کنند و پاسخگوی مقام معظم رهبری و مردم باشند.
در این همایش از زحمات 40 ماهه حجت الاسلام سید علی موسوی تقدیر شد و حجت الاسلام اصغر دانشی به عنوان سرپرست دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان معرفی شد.
7274/3022
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.