فریدون گودرزی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: دراجرای این طرح روزانه 2 اکیپ به مجموع واحدهای عرضه موادغذایی خوراکی صنعتی وسنتی مراجعه که موارد واصول بهداشتی دراین اماکن و نیز تاریخ مصرف کالاها را مورد بازدید قرارمی دهند.
وی اظهارکرد: یک هزار و 545 مرکز تهیه وعرضه موادغذایی و 987 مورد اماکن عمومی دراین شهروجود دارد که روزانه توسط اکیپ های مرکزبهداشت مورد بازرسی قرار خواهند گرفت ودرصورت بروزمشکلات بهداشتی با صاحبان این واحد ها برابر قانون برخورد خواهد شد.
رئیس مرکز بهداشت ودرمان بروجرد ادامه داد: در کنار اجرای این طرح مجموع مسئولان رستوران ها، آرایشگاه های زنانه و مردانه، قنادی ها، استخرها و دیگرمشاغل حساس کلاس های توجیهی با هدف ارتقا سطح سلامت افراد و جامعه ازسوی مرکز بهداشت بروجرد به صورت جداگانه دایرشده است.
گودرزی طرح نظارت جدی بر سلامت آب آشامیدنی و میزان کلر سنجی و نمونه گیری از آب به صورت روزانه درحال اجرا است.
وی از پلمپ یک کارگاه شیرینی پزی در بروجرد به دلیل مشکلات بهداشتی و استفاده از رنگ های غیرمجاز خبر داد و گفت: همچنین در روزهای اخیر702 کیلو گرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و ضبط شده است.
رئیس مرکز بهداشت ودرمان بروجرد افزود: طرح سلامت نوروزی تا 15فروردین ماه 96 اجرا خواهد شد و انتظار می رود مردم در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی از طریق سامانه 190 ماموران مرکز بهداشت و درمان شهرستان را مطلع نمایند.
6052/7273
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.