امیرمحمد نظرپوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه نهال های رایگان از گونه های کاج و سرو خمره ای هستند، اظهار کرد: در اواخر دی ماه سال جاری نیز 45 هکتار از عرصه های منابع طبیعی شهرستان نهال کاری شد که در این راستا 35 هکتار از عرصه های جنگلی به کاشت بلوط، پنج هکتار به کاشت بنه و پنج هکتار نیز به کاشت گلابی وحشی اختصاص یافت.
وی با اشاره به پارک تازه بهره برداری شده ملت در شهر الشتر و انجام عملیات نهال کاری آن با حضور اعضای شورای اداری شهرستان در هفته منابع طبیعی، عنوان کرد: نشست کارشناسان منابع طبیعی شهرستان با اصحاب رسانه، بازدید میدانی مسئولان دادگستری شهرستان از مناطق تخریب شده قلایی و بستام و برگزاری کارگاه آموزشی 170 نفره در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی در بین دانش آموزان از جمله برنامه های این اداره در هفته منابع طبیعی است.
نظرپوری با اشاره به انجام عملیات نهال کاری در بخش فیروزآباد گفت: در هفته منابع طبیعی، طرح آبخیزداری منطقه سیف آباد با حضور مسئولان شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
شهرستان سلسله دارای 112 هزار هکتار منابع طبیعی است که 58 هزار هکتار از آن ها مرتعی و 54 هزار هکتار نیز جنگلی است.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
مهمترین اخبار لرستان، ایران و جهان را در کانال اخبار ایرنا لرستان به نشانی @IRNALORESTAN در 24 ساعت شبانه روز دریافت کنید.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.