به گزارش ایرنا سردار مرتضی کشکولی دوشنبه شب در آئین شبی با شهدا در مصلای جمعه دورود افزود: یکی از اهداف و آرمان های انقلاب شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که با وجود حکومت استبدادی مردم خواهان آن شدند.
وی شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را یکی دیگر از شعارهای کلیدی انقلاب اسلامی دانست و گفت: این شعارها راه استقلال، آزادی و جمهوریت مردم ایران بودند تا بدون وابستگی به شرق و غرب حق خود را از حکومت فاسد شاهنشاهی بگیرند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با انتقاد از فاصله گرفتن برخی از مسئولان از رفتار اسلامی افزود: مردم ایران 260 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند لذا مسئولان باید رفتار خود را به اسلام نزدیک تر کنند.
وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به دولت اسلامی مورد تأکید مقام معظم رهبری، الزامات معرفتی و اسلامی وجود دارد که مسئولان سه قوا و نیروهای نظامی و انتظامی باید آنها را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه مسئولان باید با هوشیاری، معرفت و تعهد در راه تحقق آرمان های شهدا گام بردارند، افزود: رفتار شهدا باید در شخصیت مسئولان کند.
سردار کشکولی گفت: اسلامی کردن هرچه بیشتر جامعه با تلاش، سختی و امر به معروف و نهی از منکر میسر است.
وی افزود: آمریکا در گذشته اهل تعامل و دیپلماسی نبود و به زبان زور با ملت ایران سخن می گفت که به برکت خون شهدا اکنون این واژه ها را از ادبیات خود حذف و به دنبال مذاکره با ایران است.
وی اضافه کرد: اگر به دنبال تداوم راه شهدا هستیم باید اسلامی کردن دولت و جامعه باشیم و ایجاد تمدن اسلامی را دنبال کنیم.
به گزارش ایرنا پیکر مطهر 2 شهید گمنام امروز دوشنبه با استقبال گسترده مردم دورود وارد این شهر شد.
قرار است فردا ساعت 9 صبح پیکر مطهر این شهیدان دوران دفاع مقدس از مقابل مصلی نمازجمعه دورود به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود تشییع و پیکر مطهر آنها در این دانشگاه آرام می‌ گیرد.
7268/3022
خبرنگار:میلاد باقری**انتشار دهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.