عبدالرضا عبدی روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارکرد: متاسفانه روستاییان به هنگام بروز این گونه مشکلات با شرکت آب وفاضلاب روستایی همکاری لازم را انجام نمی دهند.
وی افزود: آب شرب این روستا روز گذشته هشتم اسفند ماه به دلیل مشکل فنی در پمپ آب قطع شده که با توجه به فشارهایی که روستاییان ایجاد کردند اجازه بررسی دقیق و رفع عیب به صورت اساسی داده نشد تا اینکه ظهر امروز به طور موقت پمپ آب راه اندازی و آب شرب وارد شبکه خانگی شده است.
مدیر امور آب وفاضلاب روستایی بروجرد با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی پمپ آب این روستا انجام نشده اضافه کرد: سوختن پمپ آب روستا 200میلیون ریال خسارت دربر خواهد داشت.
عبدی با بیان اینکه علت اصلی قطع آب روستای دهریزسوختن پمپ آب است بیان کرد: مشترکان این روستا 280میلیون ریال بابت حق آبه به شرکت آب وفاضلاب روستایی بدهکارهستند.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیزآب شرب روستای شیروان از بخش مرکزی نیز به دلیل سرقت ترانس ولتاژ آب قطع است که این مشکل نیز تا 2 ساعت آینده برطرف می شود.
وی مجموع مشترکین آب شرب روستای دهریز را 300مشترک عنوان کرد و گفت: این روستا در 20 کیلومتری شهر بروجرد واقع ازتوابع بخش اشترینان است.
6052/7273
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.