به گزارش ایرنا سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با انهدام این باند هشت نفره، 23 دستگاه خودرو به سرقت رفته در اقصی نقاط کشور کشف و ضبط شده است.
وی اظهار داشت: این باند پس از سرقت خودروها تغییراتی در ارکان آن نظیر تغییر شماره موتور ، تعویض پلاک و برخی قطعات خودرو به صورت حرفه ای ایجاد کرده و به فروش می رساندند.
وی تصریح کرد: این باند سارق در استانهاهای مختلف کشور فعالیت داشتند که با اقدامات تیمی پلیسی در این استان شناسایی و خودروهای مسروقه نیز کشف و ضبط شد.
سردار قنبری گفت: از این سارقان که هر کدام دارای سابقه کیفری و سرقت هستند تجهیزات لازم برای تغییر شماره موتور، شماره و هک کردن دستگاه رایانه خودرو نیز کشف و ضبط شده است.
بگفته وی ، افراد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شده اند.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان در ادامه به دیگر کشفیات این نیرو در دیماه سال جاری اشاره کرد و گفت: طی این مدت نیز 2 باند سه نفره کیف قاپی در این استان شناسایی و دستگیر شدند.
سردار قنبری افزود: این افراد با میانگین سنی 20سال در مناطق مختلف و خلوت اقدام به کیف قاپی می کردندکه پس از دستگیری به 33فقره سرقت اعتراف کرده اند.
وی اظهار داشت: همچنین طی ماه جاری یک باند سرقت احشام ، یک باند 13نفره فروش سیم کارت جعلی با فروش 2هزارو 500سیم کارت و دو باند کلاهبردار حرفه ای با فروش مال غیر دستگیر شدند.
سردار قنبری در ادامه افزود : در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان 6درصد کاهش سرقت و 25 درصد کاهش سرقت مسلحانه به ثبت رسیده است که سرقت های مسلحانه بدون تیراندازی بوده و تنها با استفاده از اسحله و رعب و حشت از مردم اخاذی می کرده اند.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به کشفیات مواد مخدر این استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 3/5تن مواد در این استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 در صد افزایش کشف مواد داشته ایم.
6001/6001
خبرنگار : هوشنگ بهرهی ** انتشار دهنده: هوشنگ بهرهی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.