به گزارش ایرنا مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: 72 میلیاردریال کمک هزینه ازدواج در سالجاری به سه هزارو 500 مددجوی تحت پوشش در این استان پرداخت شده است.
جاسم محمدی فارسانی افزود: در حال حاضر چهار هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در لرستان پشت خط دریافت جهزیه می باشند.
وی با اشاره به پرداخت ماهانه 40میلیارد ریال مستمری به افراد تحت پوشش کمیته امداد در لرستان گفت: بیش از 60درصد خدمات کمیته امداد در مناطق محروم، عشایری و روستاهای استان انجام می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) لرستان تصریح کرد: بیش از چهارهزار شغل در سال 94 برای مددجویان استان ایجاد شده است.
محمدی فارسانی با اشاره به بلاتکلیفی بیش از یکهزارو 200واحد مسکن مهر در لرستان ادامه داد: ورود به مسکن مهر مازاد در استان هدف کمیته امداد بوده و برای هر واحد 200میلیون ریال اعتبار بلاعوض به افراد تحت پوشش برای خانه دار شدن کمک می شود.
وی همچنین بیان کرد: 96هزار خانواده مسمری بگیر تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند که 135هزار نفر مددجو را شامل می شود.
وی با اشاره به اهدای یکهزارو300مورد جهیزه به نوعروسان مناطق محروم با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: نگاه کمیته امداد به مددجویان یک نگاه توانمندسازی است که بر اساس قوانین موجود در کمیته امداد رفع فقر و کمک به مناطق محروم عشایری و روستایی به همراه توانمند سازی فرهنگی و معنوی در دستور کار است.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.