به گزارش ایرنا ، نعمت الله دستیاری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت ارزش های انقلاب اسلامی و یادآور شور و نشاط وتجلی ایثار و مقاومت دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران است.
به گفته وی مسئولان ادارات خدمات دولت را که همان دستاوردهای نظام محسوب می شود را در این ایام در حوزه ها و ابعاد مختلف برای مردم بیان کنند.
فرماندار پلدختر با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های سازمانی و اجرایی در کنار مردم استفاده و بهره برد و گفت: باید تلاش شود تا زمینه مشارکت مردم شهرستان در برنامه های دهه فجر فراهم شود و شاهد حضور فعال مردم در برنامه های این ایام باشیم .
امام جمعه پلدختر نیز در این جلسه گفت: ایام دهه فجر بهترین فرصت برای زنده کردن جانفشانی ها ،خاطرات و فضای دوران پیروزی انقلاب است.
حجت الاسلام محمد سوری افزود: بزرگ ترین تفاوت و مزیت انقلاب اسلامی ایران بر سایر انقلاب ها همراهی و پشتیبانی مردم و مسوولان با هم در سایه ولایت فقیه است.
وی گفت: از جمله عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایمان به خدا ، رهبری حضرت امام خمینی (ره) و اراده ، اتحاد ، همبستگی ، همدلی و وحدت مردم در مبارزه با رژیم ستمشاهی بود که دلیل جاودانگی نظام و انقلاب در جهان همین عوامل است.
وی با بیان اینکه انقلاب ما بر اساس دین و ایده های دینی است افزود:وظیفه ما رجوع و پشتیبانی از ولایت فقیه ، استقامت و پایداری در ایمان به خدا ، پرهیز از اختلافات و حفظ اتحاد و همبستگی بین ملت در سایه و محوریت مقام معظم رهبری است.
حجت الاسلام سوری با بیان اینکه 17 کمیته برای برگزاری این ایام تشکیل شده تصریح کرد: کمیته بسیج و نیروهای مسلح ، همیاری و تشکل های مردمی ، فرهنگی و هنری ، ارتباطات و اطلاع رسانی ، روستایی و عشایر ، کمیته دانشجویی ، ایثارگران ، کودک و نوجوان ، کارگری و کارآفرینی ، زنان و خانواده ، فرهنگیان و دانش آموزان از جمله این کمیته ها هستند.
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه ایام الله دهه فجر بهترین فرصت در تبیین دستاوردهای انقلاب است گفت: مسوولان ادارات در این ایام دستاوردهای نظام را به
مردم ارایه دهند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی شهرستان پلدختر مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.