سیدحسین ریاضتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان اعتبار ۷۰میلیارد ریال از محل قیر رایگان برای اجرای عملیات آسفالت در ۱۶ روستا در قالب  ۱۴۰ هزار متر مربع آسفالت اجرا شده است.

وی بیان کرد: اجرای کانال سنگی در منطقه سیل گیر روستای قلعه شمسا با هفت میلیارد ریال و خاکبرداری و اجرای دیوار نگهبانی و جدول کاری در سایت جدید روستای تنگ محمد حاجی با پنج میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

ریاضتی اظهار داشت: هم اکنون ۴۳ درصد روستاها از طرح هادی برخوردار هستند، که این میزان معادل ۸۵ درصد جمعیت روستایی شهرستان است.
وی اضافه کرد: در حدود ۸۰ روستای این شهرستان در۲ بخش مرکزی و اشترینان بین یک فاز تا سه فاز طرح هادی آنها عملیاتی شد.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد ادامه داد: تا کنون بیش از هشت هزار جلد سند روستایی در این شهرستان صادر شده و این درحالی است که روستاهای بروجرد دارای حدود ۲۲ هزار واحد مسکونی بوده که از این تعداد ۳۴ درصد در روستاهای ۲ بخش مرکزی واشترینان دارای سند مالکیت هستند.
ریاضتی یادآور شد: اکنون حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی فاقد سند مالکیت بوده که طرح سند دارنمودن با همکاری اداره ثبت واسناد بروجرد درحال اجرا است.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: این شهرستان با ۱۸۶ روستا دارای حدود ۲۲ هزار واحد مسکونی بوده که از این تعداد ۳۴ درصد در روستاهای ۲ بخش مرکزی واشترینان دارای سند مالکیت هستند.
ریاضتی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۸۶ روستای فعال در ۲بخش مرکزی و اشترینان این شهرستان وجود دارد که ۱۴۴ روستا بالای ۲۰ خانوار دارای مصوب طرح هادی هستند و ۵۰ روستا نیز افق ۱۰ ساله آنها به اتمام رسیده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.