به گزارش ایرنا علیرضا کاکاوند روز دوشنبه اظهار داشت: مبلغ مصوب شده نسبت به خساراتی که از سیل به جا مانده بسیار ناچیز است.

وی گفت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به لرستان موضوعاتی را مطرح کردیم و با برگزاری جلسات  در سازمان برنامه و بودجه قرار شد ۱۲۰ میلیارد تومان علاوه‌ بر مبلغ مصوب شده به لرستان اختصاص پیدا کند که هنوز چیزی به دست ما نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۱میلیارد تومان برای خسارات ناشی از سیل هزینه شده ادامه داد: اگر مبلغ مورد نظر تخصیص پیدا کند بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد و طرح های زیادی را می‌توانیم اجرا کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان تصریح کرد: ۲۶۲ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل شرکت آبفار در سامانه سجام ثبت شد که ۶۵ میلیارد تومان آن مربوط به پلدختر بود.

کاکاوند بیان کرد: پس از سیل با هیچگونه اعتباری جبران خسارات آغاز شد و بیشتر در بحث کیفیت آب مشکل داشتیم که در کمتر از ۲هفته به‌طور موقت برطرف شد و در حال حاضر نیز به صورت پایدار کار به پایان رسیده است.

وی گفت: برای برطرف کردن مشکل کیفیت آب روستای پاعلم یک حلقه چاه جدید حفر شده و برای تامین آب شرب پلدختر و روستاهای اطراف باید یک چاه دیگر حفر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.