شریف خسروی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به حساسیت های ایجاد شده نسبت به کنترل بازار و قیمت ها عنوان کرد: از اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان خواسته شده که نسبت به جلوگیری از افزایش قیمت ها و برخورد با متخلفان اقدام قاطع نمایند.

خسروی ادامه داد: با توجه به محدود بودن تعداد بازرسان اصناف و صنعت و معدن شهرستان از ظرفیت بسیجیان آموزش داده شده نیز در این حوزه استفاده می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه فرآیند تعزیرات یک فرآیند زمان بر است و امکان برخوردهای آنی بازدارنده بر اساس قانون وجود ندارد از دادستان خواسته شد که شخصا یا با تعیین یک نفر قاضی ستاد تنظیم بازار را یاری کنند.

فرماندار سلسله با اشاره به فعالیت روزانه گشت های ستاد تنظیم بازار خاطرنشان کرد: با فعالیت اکیپ مذکور، در حال حاضر ثبات نسبی بر بازار شهرستان حاکم است و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به قدر کافی موجود است.

وی افزود: در عین حال لازم است که ستاد تنظیم بازار با جدیت بیشتری حضور موثر خود را در بازار ادمه دهند و کنترل خودروهای خطی جهت جلوگیری از فشار به اهالی روستاها، دانشجویان و مردم را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.