به گزارش ایرنا، محمد رزم روز سه شنبه با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: با وجود خباثت‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان، باور و اعتقاد ما این است که ائمه اطهار علیهم‌السلام این کشور را حفظ کرده‌اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی با وجود دشمنان فراوان، ۴۰ سال است که با صلابت و اقتدار ایستاده و از مواضع انقلابی سر سوزنی عقب نشینی نکرده،که این امر نشان از عنایت پروردگار متعال و ائمه اطهار علیهم‌السلام است.

رئیس کل دادگستری لرستان اظهار داشت: اگر بسیج نبود سرنوشت جنگ نامعلوم بود و در تمام این سالها رهبری از بسیج حفظ و صیانت کردند و به شایستگی آن را گسترش دادند.

رزم با اشاره به اغتشاشات اخیرگفت: مردم با آگاهی و بصیرت و عشق به ولایت به این قضایا پایان دادندو این ملت هیچگاه و حتی در سخت‌ترین شرایط کشور، راه و خط خود را از مسیر ولایت جدا نخواهند کرد.

 وی افزود: بسیج همواره در صف اول پاسداری از انقلاب قرار داشته است و نقش آن در خنثی کردن فتنه دشمنان در حوادث اخیر کشور بیش از گذشته نمایان شد.

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که مردم ایران به نظام و انقلاب پایبند هستند و هر مانعی را در این مسیر از بین می برند یا زیر پا له می کنند و با قدرت، شور، نشاط و انگیزه در این مسیر باقی خواهند ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.