محمد ولی حیدروند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ماموریت های حوزه حمایت و سلامت خانواده مبنی بر توانمندسازی اعضای خانوار تحت حمایت افزود: ارائه خدمات و پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشآموزان، دانشجویان، نخبگان و طلاب علوم دینی مورد حمایت گامی بزرگ جهت تقویت، شکوفا سازی استعداد های تحصیلی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و ۷۰۰ دانش آموز و دانشجو از خدمات تحصیلی این نهاد در شهرستان بروجرد بهره مند هستند، اظهارداشت: از این تعداد یک هزار و ۴۳۰ دانش آموز و ۲۷۰ دانشجو در حال تحصیل هستند.

قائم مقام کمیته امداد به سرانه تخصیصی به دانش آموزان اشاره کرد و ادامه داد: کمک های اعطایی به دانش آموزان در سر فصل تهیه کتب درسی، تامین لوازم التحریر با سرانه ۲ میلیون ریالی پرداخت شده است؛ علاوه بر آن مردم نیکوکار با واریز کمک های خود به صندوق صدقات سهم دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریالی به این بخش کمک کرده اند.

وی به ارائه خدمات کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان و طلاب علوم دینی اشاره کرد و افزود: دانشجویان و طلاب؛ بصورت  فردی  یا جزء عائله  که دارای  کد حمایتی فعال، مستمری بگیر یا چند خدمتی  و تک خدمتی هستند،  می توانند با مراجعه به ادارات محل سکونت نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

حیدروند افزود: دانشجویان مشمول،  بر اساس مقطع تحصیلی از کاردانی تا دکترا مطابق نوع دانشگاه و رشته تحصیلی از کمک هزینه شهریه دو ترم  در سال بهره مند می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.