حسن رضاییان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اخلالگران اقتصادی و هر گونه بی نظمی به ویژه در خصوص اقلام خوراکی و وسایل نقلیه عمومی نظارت و برخورد جدی می شود و نهادهای نظارتی با اجرای طرح مدیریت سوخت، قیمت ها را در بازار رصد می کنند.

وی اظهار داشت:‌ با سهمیه بندی بنزین، فضای جدید اقتصادی در کشور حاکم شده و باتوجه به اینکه عملکرد مجموعه های نظارتی در کانون توجه مردم، مسوولان و رسانه ها است از اصناف، کسبه و بازاریان درخواست می شود با مشارکت در اجرای طرح مدیریت سوخت همکاری لازم را با مردم داشته باشند.

وی برضرورت استمرار نظارت ها در بازار تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از نرخ گذاری کاذب و ایجاد جو روانی باید دستگاه های نظارتی با قاطعیت و استفاده از ظرفیت های قانونی به اجرای طرح مدیریت سوخت در شهرستان کمک کنند.

وی افزود: مسوولان مربوطه برای رفع مشکلات مردم در رابطه با افزایش قیمت ها، ساز و کار لازم را تدوین کرده اند و در نهایت با عوامل گرانی که روی معیشت مردم تاثیر منفی می گذارد، برخورد می شود.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه افزایش قیمت ها پذیرفتنی نیست، گفت: به هیچ وجه اجازه افزایش قیمت کالا و خدمات داده نخواهد شد و تیم های بازرسی، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی، مبارزه با گرانفروشی و احتکار را در دستور کار خود قرار داده اند.

رضاییان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، تخلفات مربوط به گرانفروشی و افزایش خودسرانه قیمت کالا و حمل و نقل عمومی را به سامانه  ۱۲۴ اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.