به گزارش ایرنا غلامرضا آقامیرزایی روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان در سالن معاونت سیاسی استانداری لرستان اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌ ها، از عصر جمعه تا روز دوشنبه شاهد کمینه بارش ۲۵ تا ۳۵ و بیشینه ۷۵ تا ۹۰ میلی‌متر در استان خواهیم بود.

وی افزود: نسبت به وقوع آبگرفتگی و بروز مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید در استان به فرمانداران و دستگاه‌های خدمات رسان هشدار می‌دهیم چراکه بارش های نقطه ای تا ۹۰ میلی متر نیز پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: در پی سفر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به لرستان، ۶۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس، ۱۱۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات حوزه کشاورزی و پنج میلیارد تومان برای جبران خسارت به زیرساخت‌های ورزشی استان اختصاص یافته که پس از ابلاغ، توزیع خواهد شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان نیز با اشاره به شایعات منتشر شده فضای مجازی در خصوص برخی مدیران اظهار داشت: مدیران مرتبط در راستای تنویر افکار عمومی، پاسخگو خواهند بود.

ماشاالله نعمتی با بیان اینکه تسریع در روند طرح های عمرانی نیازمند پیگیری می باشد بیان کرد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات ،راه های مواصلاتی لرستان  از جمله در مناطق روستایی و سخت گذر نیازمند بازسازی است تا شرایط انتقال صندوق ها به این نواحی فراهم باشد. 

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان نیز اظهار داشت: با توجه به فضای حساس انتخابات، ماموریت اصلی شورای اطلاع رسانی، تشریح  خدمات دولت و انتشار صحیح اخبار است.

فاطمه ایرانی گفت: به همین منظور و با هدف تقویت فضای خبری استان،  تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان ها در دستور کار می باشد و برگزاری دوره های آموزشی برای خبرنگاران  و بازدید از خبرگزاری ها و دفاتر مطبوعات به همراه معاون سیاسی استاندار لرستان نیز اولویت بندی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.