به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمود ثمینی در شورای سامان دهی جوانان استان گفت: باید ارتباط بین ستاد ساماندهی امور جوانان با اصل جوانان بیشتر و عملی باشد.

وی افزود: در جلسات این ستاد،جوانان فعال سازمان های مردم نهاد که نماینده مجموعه ای از جوانان هستند باید دعوت شوند تا صحبت ها و نظرات آنان را بشنویم.

معضل مهمی تحت عنوان بیکاری  برای جوانان وجود دارد

ثمینی ادامه داد:  گرچه برای جوانان معضل مهمی تحت عنوان بیکاری وجود دارد، اما در جامعه عموما نیاز به فرهنگ سازی در حوزه کسب و کار داریم که البته  باید بررسی شود چند درصد فراغ التحصیلان دانشگاه ها به تناسب تحصیلات خود در بازار کار مشغول شده اند .

معاون استاندار لرستان با اشاره به فارغ التحصیلان استان افزود: برخی هنوز فارغ التحصیل هم نشده اند دنبال کار اداری می گردند، به فرهنگ کار باید حتما توجه ویژه شود.

ثمینی گفت: ظرفیت کارمندان در دستگاه های دولتی محدود است لذا باید با کمک بخش خصوصی فرهنگ کار و کارآفرینی را ترویج دهیم و به تناسب تخصص و علاقمندی کارآفرینان ورود کنیم.

اشاره به بیانیه" گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری

رییس شورای سامان دهی استان در پایان اظهار کرد : رهبر معظم انقلاب در بیانیه" گام دوم انقلاب" جوانان را اصل دانستند، لذا  باید دقت برای  مباحث جوانان بهتر و عملی تر تصمیم گیری و عمل نماییم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1293304
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.