به گزارش ایرنا، محمود ثمینی روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی در سالن معاونت سیاسی استانداری لرستان اظهار داشت: در مدت اخیر بیش از گذشته ارتباط اصحاب رسانه با دستگاه ها و بالعکس بهتر و بیشتر شده است و امیدواریم این روند افزایش پیدا کند.

وی افزود: توسعه همه جانبه استان هدف اصلی ما خواهد بود، سند توسعه طرح شده و به دنبال اجرای کامل آن هستیم که در این راستا نقش اصحاب رسانه موثر است.

وی گفت: دستگاه های اجرایی باید یک درصد از اعتبارات خود را به اصحاب رسانه اختصاص دهند، مصوبه هیات دولت و وزیران است و ما هم تمکین خواهیم کرد.

ثمینی اضافه کرد: در اوایل آذرماه امسال نشست نقش احزاب در توسعه همه جانبه استان با حضور مسئولان و مدیران ارشد از وزارت کشور در لرستان برگزار و این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: باتوجه به نزدیک شدن انتخابات لازم است احزاب نظرات و تحلیل ها را بیان کنند و در عین حال مطالبه گری صحیح در نشست آذرماه در دستور کار خواهد بود.

وی اضافه کرد: این نشست به دلیل توسعه همه جانبه استان رخ خواهد داد.

معاون سیاسی استاندار لرستان گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی در دستور کار است تا افراد دخیل در جریان انتخابات آموزش داده شوند و مشکلات برطرف شود.

ثمینی افزود: شفاف بودن مسئولین انتخابات و بی طرفی آنها در دستور کار باید باشد.

وی بیان کرد: فرمانداران و اعضای هیات ستاد انتخابات که نمی توانند بی طرفی خود را نسبت به کاندیداهای انتخاباتی حفظ کنند انصراف و استعفا دهند چراکه با احدی تعارف نخواهیم داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.