به گزارش ایرنا، اسد عبدالهی روز چهارشنبه در نشست توجیهی بازرسی ستاد انتخاباتی لرستان در سالن همایش‌های استانداری اظهار داشت: قانون انتخابات بسیار دقیق است و به صورت منظم برگزار می شود همچنین اعضای ستاد باید پایبند به قانون باشند.

وی با اشاره به اینکه باید زمینه انتخابات سالم در بین مردم فرهنگ سازی شود، افزود: انتخابات برای برگزیده شدن افراد نخبه برگزار می شود براین اساس مردم نیز باید افراد لایق را انتخاب کنند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات لرستان بیان کرد: بازرسین انتخابات در لرستان برای سالم برگزار شدن این آزمون تلاش می کنند، قانون، فرمانداری ها را مسئول برگزاری انتخابات مشخص کرده است.

عبدالهی ادامه داد: برخی از حوزه های انتخاباتی در لرستان از حساسیت بالایی برخوردار هستند و بهترین راهکار تعادل بین هیات اجرایی و هیات نظارت باید برقرار شود.

وی اضافه کرد: اعضای ستاد انتخاباتی در لرستان نباید نگران رای آوردن و رای نیاوردن فردی باشند، باید فعالیت ها جوری باشد که در آینده دچار عذاب وجدان نشویم.

وی اظهار داشت: تشکیل هیات اجرایی یکی از سخت ترین و حساس ترین مراحل جریان انتخابات است که در صورت عدم مدیریت صحیح دچار حاشیه های می شود.

رییس هیات بازرسی انتخابات لرستان گفت: ضعیف ترین فرماندار و بخشدار کسانی هستند که در انتخابات بر رای آوردن فردی نظر دارد، برگزار کنندگان انتخابات در لرستان باید بی طرف باشند.

عبدالهی بیان کرد: امیدواریم زمانی فرا برسد که سرمایه های اجتماعی به هم اعتماد داشته باشند تا دیگر شاهد ناظر در صحنه های انتخاباتی نباشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.