به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علیرضا کاکاوند گفت: در جریان سیل فروردین ماه لرستان، ۹۶۴ روستای استان با خسارات جدی مواجه شده که با همت جهادی نیروهای این شرکت در کمترین زمان ممکن آب این روستاها وصل شد.

وی اضافه کرد: پس از وصل موقت آب شرب این روستاها در کوتاهترین زمان ممکن، عملیات پایدار سازی آبرسانی به روستاها در دستور کار قرار گرفته که توانسته ایم همه روستاهای خسارت دیده از سیل را با عملیات پایدارسازی آبرسانی به اتمام برسانیم.

وی تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات در استان، نیروهای این شرکت در کمتر از ۳ ماه توانسته اند این عملیات مهم را اجرایی کنند.

در سیل اخیر بیش از ۲۶۲ میلیارد تومان خسارت به زیرساختهای آبرسانی روستایی استان وارد شد

وی افزود: در سیل اخیر بیش از ۲۶۲ میلیارد تومان خسارت به زیرساختهای آبرسانی روستایی استان وارد شده که تنها ۲۰ میلیارد تومان با تخصیص ۷۱ درصد و به صورت اوراق ۲ ساله به بازسازی این مناطق تخصیص یافته است.

کاکاوند گفت: در سفر اخیر دکتر نوبخت به لرستان و امضای تفاهم نامه اولیه مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان جهت رفع مشکل آب شرب روستاهای خسارت دیده از سیل  در نظر گرفته شده که می بایست به تایید هیات دولت برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اظهار امیدواری کرد تا با تخصیص این مبلغ اعتبار، بتوان بخشی از مشکلات روستاهای یاد شده و مطالبات پیمانکاران فعال در زمینه بازسازی روستاهای سیل زده را پرداخت کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1289937
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.