به گزارش خبرآنلاین لرستان ، فریدون خودنیا در جلسه ای تحت عنوان "حرکت جهادی شرکت توزیع برق لرستان جهت کاهش تلفات و جمع آوری برق های غیرمجاز مشهود و غیر مشهود" گفت: در 7 ماهه نخست امسال شرکت توزیع برق با بسیج کلیه امکانات و نیروی انسانی خود به مقابله با بحران سیلاب فروردین ماه 1398 پرداخته و در این راستا توانسته است اقدام خوب و قابل قبولی را کسب کند.

برقدار کردن سایت ها و مراکز امداد رسانی در مناطق سیل زده

وی در این باره افزود : تخریب شبکه های توزیع و لوازم اندازه گیری و از طرف دیگر برقدار کردن سایت ها و مراکز امداد رسانی در مناطق سیل زده استان باعث افزایش تلفات 7 ماهه گردیده است و نیاز است در مدت زمان باقیمانده تا پایان سال با عزم جهادی ایجاد شده، به تکمیل پروژه های مرتبط با سیلاب 1398 بپردازیم.

خودنیا ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در جهت ساماندهی به عوامل ایجاد کننده تلفات از جمله تعویض لوازم اندازه گیری معیوب و جمع آوری برقهای غیر مجاز مشهود و نامشهود برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل برق لرستان با اشاره به برنامه های توانیر نیز اظهار داشت: توانیر استراتژی افزایش بهره وری و کیفی سازی فعالیت ها را در برنامه عملیاتی خود قرار داده و بر اساس آن شاخص های مختلفی در حوزه فنی و غیر فنی تعریف و به شرکت توزیع اعلام شده و بر اساس این شاخص ها اقدام به ارزیابی عملکرد شرکت های توزیع برق در 5 منطقه کشور می نماید.

تاکید بر بسیج امکانات و نیروی انسانی نسبت به محقق نمودن هدف تا پایان سال 1398

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق لرستان نیز هم راستا با سیاست های توانیر، ارزیابی و کنترل این شاخص ها را بر اساس اهداف ابلاغی در دستورکار قرار داده، گفت:  از جمله این شاخص ها می توان به شاخص کاهش تلفات انرژی اشاره نمود که انتظار می رود مدیران اجرایی با توجیه همکاران و بسیج امکانات و نیروی انسانی نسبت به محقق نمودن هدف تا پایان سال 1398 اقدام نمایند.

 در ادامه مجری طرح کاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق لرستان نیز ضمن ارائه عملکردی از وضعیت موجود کاهش تلفات و جمع آوری برق های غیرمجاز در 7 ماهه نخست امسال گفت: مقابله با وضعیت برق های غیر مجاز در استان از اهمیت بالایی برخوردار است و نیروهای این شرکت برای مقابله با این مشکل در تلاش هستند.

مهندس عبدالرضا حسینی مهر افزود: باید با برنامه ریزی و تلاش همه جانبه برای کاهش بیشتر تلفات در استان و در ماههای پیش رو بیش از پیش تلاش داشته باشیم.

در پایان مدیران اجرایی نقطه نظرات خود در خصوص تحقق شاخص تلفات و برقهای غیر مجاز را مطرح و متناسب با سیاست های شرکت ، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1289933
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.