گودرز امیری در گفت و گو با رسانه ها  با اشاره به جابجای روستای «ملاوی» که در جریان وقوع سیلاب دچار خسارت شد، اظهار داشت: برای این روستا چهار راهکار پیشنهاد شده است.

وی با بیان اینکه راهکار اول زمین اردوگاهی است که قرار شد این زمین تفکیک و در اختیار متقاضیان قرار داده شود، عنوان کرد: این امر از سوی متقاضیان مورد قبول قرار گرفته نشد.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان، بیان داشت: راهکار دوم از طریق بنیاد مسکن به متقاضیان پیشنهاد شد که آن اسکان در روستایی همجوار شهر پلدختر بود که باز هم اهالی روستا آن را نپذیرفتند.

امیری با بیان اینکه راهکار سوم، محاسبه میانگین بهای زمین خریداری شده برای سایر سیل زدگان و اختصاص آن به صورت نقدی در اختیار آسیب دیدگان بود تا هر جایی که خودشان صلاح می دانستند زمین خریداری کنند، گفت: راهکار دیگری که خود اهالی روستا پیشنهاد دادند اختصاص زمینی در حریم شهر پلدختر بود، که این امر مراحل قانونی دارد و باید در کارگروههای متعدد مطرح و تصویب شود که آن هم طرح شد و باید دید نتیجه بررسی ها چه خواهد بود.

وی، عنوان کرد: ما روی این چهار راهکار هنوز متمرکز هستیم، راهکار چهارم مقداری زمانبر است و به لحاظ قانون و مراحل تصویب و ابلاغ مشکل به نظر می رسد.

سبل فروردین ماه امسال بیش از هشت هزار میلیارد تومان به زیرساخت های و مناطق مسکونی لرستان خسارت وارد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.