به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید امین قاسمی در این خصوص گفت: جشنواره ملی فرهنگ اقوام از ۱۶ الی ۲۰ آبانماه در مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه فلک الافلاک در چهار بخش صنایع دستی، سیاه چادر، پخت غذاهای محلی و موسیقی از امروز پنج شنبه شانزدهم آبانماه برای بازدید عموم برپا شده است.

مهندس قاسمی افزود: در بخش های موسیقی، پخت غذاهای محلی و برپایی سیاه چادر شاهد حضور ۲۰ استان و در بخش صنایع دستی ۲۴ استان کشور حضر یافته اند.

حضور ۲۵ استادکار نامی و برند کشور

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به نمایشگاه تخصصی سنگ های قیمتی و زیورآلات سنتی در حاشیه این جشنواره گفت:  در این بخش نیز شاهد حضور ۲۵ استادکار نامی و برندکشور در حوزه تراش سنگ های قیمتی و زیورآلات سنتی هستیم.

دبیر ستاد خدمات سفر استان همایش روسای و هیات مدیر دفاتر خدمات مسافری کشور را یکی دیگر از بخش های جانبی این جشنواره دانست و تصریح کرد: علاوه بر بازدید روسای و هیات مدیره دفاتر مسافری کشور از این جشنواره جلسه هیات مدیره این انجمن را در خرم آباد خواهیم داشت.

مراسم افتتاحیه جشنواره ملی فرهنگ اقوام ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۷ آبانماه

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه جشنواره ملی فرهنگ اقوام ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۷ آبانماه با حضور سرکار خانم پویا محمودیان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مجموعه فرهنگی-تاریخی قلعه فلک الافلاک برگزار خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1288613
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.