به گزارش ایرنا، حشمت بهمنی روز سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی دلفان افزود: هدف ما به عنوان مجریان انتخابات، ایجاد  بستر مناسب جهت برگزاری انتخاباتی سالم است تا مردم با اطمینان خاطر در انتخابات شرکت کنند.
فرماندار دلفان  با تاکید بر اصل بی طرفی مجریان و مدیران ادارات و نهادهای عمومی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی نباید از امکانات دولتی در جهت تبلیغات نامزدهای انتخابات  مجلس استفاده کنند.
بهمنی افزود: مدیران همچنین باید از هر گونه  اقدام و  رفتار که شائبه طرفداری له یا علیه نامزدی را ایحاد می کند پرهیز نمایند در غیر این صورت  با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.
وی تصریح نمود: نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه دلفان و سلسله  و طرفداران آنان باید از وعده ها و شعارهایی که قابل تحقق نیست و موجب بدبینی مردم به نظام و دولت می شود پرهیز نمایند .
فرماندار دلفان افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اقتدار نظام را در عرصه بین المللی نشان می دهد بنابراین باید تلاش کنیم تا مردم با اطمینان خاطر حضوری پررنگ و باشکوه در پای صندوق های رای داشته باشند.
بهمنی بیان کرد: با فعال کردن کمیته امنیتی و ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی کسانی که به هر نحوی در فضای حقیقی و مجازی باعت تشویش اذهان عمومی شوند و سلامت انتخابات را به خطر بیندازند مجرم شناخته و با آنان برخورد قانونی می شود.
شهرستان های دلفان و سلسله یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند ودر مجلس شورای اسلامی دارای یک نماینده هستند . 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.