علی صفر بیرانوند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این باند مهم محموله خودرا از تهران بارگیری کرده و به مقصد توزیع در دلفان حرکت می کرد که با اشراف اطلاعاتی   مامورین اداره اطلاعات دلفان ، این باند از ابتدای فعالیت خود تازمان دستگیری در رصد اطلاعاتی قرار گرفت.
وی افزود: این باند قبل از اینکه به مقصد برسند در مبادی ورودی شهرستان دلفان در منطقه   گاماسیاب محور نورآباد -نهاوند غافلگیر شده و در جریان این عملیات  ۲ نفر دستگیر و یک خودرو نیز توقیف شده است.
وی خاطرنشان کرد:  اداره اطلاعات شهرستان دلفان در یک سال گذشته اقدامات چشمگیری را برای دستگیری اعضای باندهای مهم توزیع کننده مواد مخدر و صنعتی و دستگیری سوداگران مرگ داسته است .

بیرانوند تاکید کرد  اقتدار و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان در دلفان در  شناسایی سرشاخه های اصلی و  انهدام باندهای مهم تولید کننده و توزیع کننده مواد صنعتی و مخدر ، موجب شده  این منطقه برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن  باشد  .

به گفته وی ، مامورین اداره اطلاعات دلفان در یک سال گذشته حدود ۱۲ عملیات جداگانه  داشته اند که موفق به کشف حدود دو هزار و ۳۰  کیلوگرم انواع مخدر و  مواد پیش ساز مواد مخدر و صنعتی شده اند که آمار کشفیات چشمگیر است .
این گزارش حاکیست : اداره اطلاعات شهرستان  دلفان با اخطارجدی به باند های تهیه و توزیع موادمخدر و سوداگران مرگ اعلام کرد دلفان محل امنی برای فعالیت آنان نیست و بشدت با سوداگران برخورد خواهد کرد .
شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر در شمال استان لرستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.