به گزارش ایرنا حمیدرضا حاجی بابایی روز دوشنبه در سخنرانی ۱۳ آبان در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای استقلال کشور و حاکمیت مردم در ۲۲بهمن ۵۷ توانست سرنوشت خود را به دست گیرد و در طول ۴۰ سال گذشته دشمنی آمریکا علیه ایران شروع شد.

وی با بیان اینکه آمریکا با شکل‌گیری کودتاهای مختلف و مجهزکردن منافقین، هزاران نفر از مردم ایران را به شهادت رساندافزود: پس از پیروزی انقلاب، آمریکاجنگ هشت ساله را علیه ایران شکل داد و بیش از ۲۰۰هزار نفر از بهترین جوانان را به شهادت رسانددشمنی آمریکا ادامه دارد و لحظه ای از توطئه علیه ایران کوتاه نیامده است.

حاجی بابایی ادامه داد: آمریکا مذاکره را انجام داد و  ۸۰ درصد مردم معتقد بودند که با مذاکره مشکلات برطرف می شود در حالیکه در مذاکره متحمل هزینه هایی شدیم و آمریکا پایبند نبود.

وی گفت: بارها گزینه مقاومت در برابر آمریکا جواب داده و امروز در کشور تمامی تفکرات سیاسی معتقدند بزودی مقاومت در برابر آمریکا جواب می دهد، پیروزی با ملت ایران است و ملت در برابر شیطنت آمریکا ایستادگی خواهد کرد.

وزیر سابق آموزش و پرورش اضافه کرد: با مقاومت پیشرفته ترین پهباد آمریکایی ساقط شد و توانستیم کشتی انگلیسی ها را متوقف کنیم همچنین شبکه ای بین المللی جهان غرب آمد نیوز را تسخیر کرده‌ایم این توطئه حاصل کار آمریکا، فرانسه، اسراییل و انگلیس بود.

حاجی بابایی ادامه داد: آنها می‌خواهند مردم را به خیابان ها بکشانند و علیه ارزش ها مقابله کنند، تاریخ نشان داده که رمز موفقیت ما انقلابی گری، تکیه بر ارزش های انسانی و مقاومت است.

وی اضافه کرد: افتخارهای بدست آمده نتیجه انقلابی گری می باشد و توانسته ایم اطلاعات دنیا را تسخیر کنیم و هر آنچه موفقیت وجود دارد نشان از مقاومت و انقلابی گری است.

وی رمز موفقیت کشور را تبعیت از رهبری دانست و ادامه داد: دولت، قوه قضاییه و مجلس انقلابی رمز موفقیت کشور بوده و اگر انقلابی باشیم مشکلات برطرف می شود، باید بپذیریم منشأ ضعف های کشور غیرانقلابی بودن است.

وی اظهار داشت: باید بین جمعیت کشور عدالت برقرار شود و افراد از پوشش کار و رفاه اجتماعی برخوردار باشند، نمی‌پذیریم کارمندان در کشور با سختی زندگی را سپری کنند و فاصله طبقاتی وجود داشته باشد.

وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: کشور ما مسئولان خدمتگزار فراوان دارد اما برخی ها با مردم نیستند و این موضوع در جناح های مختلف وجود دارد، قوه قضاییه باید با کسانی که به اموال کشور دست درازی کرده اند برخورد کرده و پشتیبان مردم باشد.

حاجی بابایی ادامه داد:اگر مجلس و دولت در این مسیر حرکت کنند مورد حمایت مردم قرار می گیرند و به پشتوانه مردم انقلاب قدرتمندانه درحال حرکت است و هر روز در دنیا قدرتمندتر می شود، کشورهای منطقه این قدرت را پذیرفته اند و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه حکمفرماست و آمریکا هیچگونه عملیات نظامی علیه ایران رانمی تواند انجام دهد.

وی گفت: لرستان همواره پشت سر نظام بوده و خالصانه بانظام همراه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.