به گزارش ایرنا ناهید پرویزپور شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: امروز  ششمین دوره کارگاه‌های آموزشی - تخصصی و توان ‌افزایی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه زنان منطقه غرب کشور برگزار شد.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها علاوه بر تعامل و هم‌افزایی بین سازمان‌های مردم نهاد غرب کشور، ایجاد زمینه و بسترسازی برای کمک و مشارکت سازمانهای مردم نهاد به دولت بود تا بتوان از جامعه مدنی به عنوان یک بازوی توانمند در حل مسائل و مشکلات کشور به ویژه مناطق غربی استفاده کرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به دنبال کردن ۲ هدف اصلی برای برگزاری کارگاه های آموزشی این همایش گفت: اولین هدف اجرای برنامه پروژه‌نویسی بود که آموزش تخصصی حل مسائل، بیان کلی دغدغه های جامعه و استفاده از ظرفیت دستگاهها برای حل مشکلات، در این قالب دنبال شد.

پرویزپور با اشاره به حضور اساتید مجرب در کارگاهها ادامه داد: آموزش تامین‌ منابع‌مالی سازمان‌های مردم‌نهاد در این کارگاه‌ها نیز هدف دیگر همایش بود که به خوبی محقق شده است.

وی همچنین اظهار داشت:  علاوه بر  کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، برنامه‌های تفریحی و فرهنگی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان  برای شرکت کنندگان اجرا شد.

وی با تقدیر از معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری به جهت حضور در آیین افتتاحیه این همایش گفت: هیچ اقدامی بدون حمایت دلسوزانه اصحاب رسانه امکانپذیر نیست و در لرستان نیز تمامی اهالی رسانه بدون چشم‌داشتی در معرفی توانمندی بانوان سرزمین خود همواره در تلاش بوده‌اند.

همایش سازمان های مردم نهاد زنان غرب کشور ۹ تا۱۲ آبان در خرم آباد برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.