به گزارش ایرنا، میلاد شرفی روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: یوم الله ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب مهم ترین حرکت در جهت خودکفایی و استکبار ستیزی است وآغاز راه مبارکی بود  که انقلاب اسلامی توانست بسیاری از پیچ و خم ها را پشت سر بگذارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران قدم اولش را محکم برداشت و این دانشجویان بودند که دندان لق لانه جاسوسی آمریکا در ایران را کشیدند و اجازه دادند سرزمینشان نفس بکشد.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا شعار استراتژیک ملت ایران است اظهار داشت: اگر چه محور راهپیمایی ۱۳ آبان دانش آموزان و دانشجویان هستند اما باید اقشار مختلف در این روز حضور یابند و یک بار دیگر نفرت خود را به امپریالیسم جهانی نشان دهند.

شرفی با اشاره به اینکه اکنون نیز بحث هایی پیرامون سردادن شعار مرگ بر آمریکا وجود دارد، اضافه کرد: دشمنی با آمریکا تنها به برخورد و جنایت های آمریکا در تاریخ معاصر ایران برنمی گردد، بلکه به این دلیل است که استکبار جهانی خودکفایی هیچ ملتی را نمی پذیرد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی لرستان گفت: سه رویداد مهم تاریخ ایران در ۱۳ آبان، در شکل گیری حرکت انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند و هویت هر سه اتفاق، مبارزه با استکبار بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.