سیدامین قاسمی روز یکشنبه درنشست با خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری این جشنواره ظرفیت های لرستان را به نحو مطلوب معرفی می کند، اظهار داشت: بسیاری گردشگران در این جشنواره به منظور آشنایی هرچه بیشتر با ظرفیت های گردشگری این استان شرکت می کنند.

قاسمی ادامه داد: تا کنون ۲۵ استان اعلام آمادگی حضور در بخش های مختلف این جشنواره را داشتند این در حالیست که برخی استان ها در چندین بخش این جشنواره حضور دارند.

وی عنوان کرد: سیاه چادرهای عشایری برای پخت غذاهای محلی و نمایش آداب و سنن محلی، نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و تراش سنگ های قیمتی با برند ملی، اجرای موسیقی زنده استان های مختلف کشور و حرکات موزون در این جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

قاسمی اظهار داشت: پوشش و لباس های محلی و سنتی هر استان نیز در سیاه چادرهای استان های مختلف نمایش داده می شود.

وی با بیان اینکه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، ۲ تور گردشگری برای جاذبه های فرهنگی و سنتی و طبیعی استان را دعوت کرده ادامه داد: هیات مدیره انجمن های صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان دفاتر گردشگری کشور  و تورگردانان برجسته کشوری برای شرکت در این جشنواره دعوت شده اند و بحث تبادل نظر جهت توسعه گردشگری لرستان و برنامه ریزی جهت حضور تورهای گردشگری در استان پیش بینی شده است.

وی گفت: در این جشنواره تلاش می شود استان لرستان به نحو مطلوب و در شان مردم و آداب و سنن این استان به سراسر کشور معرفی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.