محمدرضا مقصودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وقوع سیلاب در ابتدای سال جاری خسارت هایی را به دنبال داشت که ارزیابی لازم انجام و مشخص شد ۲۰۰ میلیارد ریال به زیرساخت های شهری اشترینان خسارت وارد شده است.
وی اضافه کرد: 20 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت های ناشی از سیلاب برای شهرداری اشترینان در نظر گرفته شده اما هنوز تخصیص داده نشده است که در صورت تخصیص اقدامات و برنامه هایی که در اولویت قرار دارند انجام می شود.
مقصودی با اشاره به این که پیمانکار مورد نظر برای اجرای اقدامات در نظر گرفته شده اظهار داشت: به محض تخصیص اعتبارات قرار است که هشت میلیارد ریال برای کانال مهار آب های سطحی، چهار میلیارد ریال برای جدول گذاری و پنج میلیارد ریال هم برای ترمیم و بهسازی آسفالت معابر و خیابان ها هزینه شود.
شهردار از رفع نقص در نقاط بحرانی اشترینان خبر داد و گفت: بعد از سیلاب فروردین امسال هشت پل دچار آسیب شدند که تاکنون تعدادی از پل ها بازسازی و رفع نقص شده و مابقی نیز طبق اولویت بندی رفع نقص می شوند.
وی اضافه کرد: در منطقه گولک اشترینان که بحرانی ترین نقطه حادثه خیز سیلاب بود، رفع مشکل شده و در صورت بارش شدید باران نیز در این منطقه مشکلی ایجاد نخواهد شد.
مقصودی افزود: اقدامات لازم انجام شده و تهمیدات اندیشیده شده است تا در صورت بارش شدید باران مشکلی در سطح شهر اشترینان ایجاد نشود.

شهر اشترینان با جمعیتی حدود 6 هزار نفر مرکز بخش اشترینان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.