به گزارش ایرنا، محمود ثمینی روز شنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: حضور تشکل ها باعث نشاط فضای دانشگاه می شود اما وجود افراد حاشیه ساز در این محافل  عواقب بدی در پیش دارد.

وی با بیان اینکه هیات نظارت در صدور مجوز سخنرانی ها به منظور جلوگیری از حاشیه سازی دقت کند، ادامه داد:به هیچ وجه نباید هرگونه محفل سیاسی تعطیل شود چراکه این جلسات باعث نشاط رشد و فعال بودن جامعه می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی های حاشیه دار، استان را دچار تبعات و تشنج می کند و باید از این رفتارها پرهیز شود.

ثمینی، به قرار گرفتن در آستانه روز ملی 13 آبان اشاره کرد و اظهار داشت: به این مناسبت، دانشگاه ها مراسمی را با حضور هیات نظارت برگزار کنند و حضور اقشار مختلف به ویژه جوانان و دانشگاهیان در این راهپیمایی ضرورت دارد چرا که شرکت آنان خط بطلانی بر نقشه های بدخواهانه دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه تصمیات دانشگاه در سطح هیات نظارت اتخاذ می شود، افزود: این هیات ها،بالاترین رکن تصمیم گیری دانشگاه هستند و موظف به نظارت هرگونه تخطی می باشند و برابر قانون ورود نیروهای امنیتی و نظارتی به این فضاها ممنوع است .

وی اظهار داشت: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری، از سالیان گذشته فعالیت های دانشجویی و ایجاد محیط نشاط در دانشگاه ها در دستور کار قرار گرفته و هیات نظارت مکلف به صدور مجوزها، نظارت و رسیدگی به تخلفات در دانشگاه می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر لزوم رسیدگی به مشکلات خوابگاه های دانشجویی استان تاکید کرد و در این جلسه مصوب شد تمامی مشکلات این خوابگاه ها پس ازبازدید، بررسی و تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.