گودرز امیری روز جمعه با اعلام این خبر افزود: از طریق وزارت نیرو و هیات دولت ۴۵ میلیارد تومان برای این طرحها تخصیص داده شده اما در مجموع یکهزار میلیارد تومان برای لایروبی این ۱۲۷ نقطه نیاز است که قول‌های مساعدی از سوی رئیس جمهوری داده شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر طرح لایروبی سه منطقه پلدختر، بابازید و چم مهر با پیشرفت خوبی و اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه لایروبی ۱۳ منطقه حساس نیز با کمک آب منطقه‌ای و شهرداری‌ها آغاز شده و در حال انجام است،ادامه داد: در خصوص پرونده‌های مربوط به بخش کشاورزی تا امروز حدود ۲۸ هزار پرونده به تائید کارگروه استانی رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر جاده‌های آسیب دیده بر اثر سیل امسال افزود: تا این لحظه جاده پلدختر بازسازی شده و باقی مسیرها هم به‌طور موقت برقرار شده است.

امیری اظهار داشت: دولت مبلغ ۳۴۵ میلیارد تومان در بخش راه‌ها و جاده‌ها به استان اختصاص داده که در روند اقدامات، پیمانکاران انتخاب شده‌اند.

وی گفت: این پیمانکاران جهت مرمت ۷۰۰ پل در این استان شروع به‌کار کرده‌اند که حدود ۹۰ پل در حال مرمت و بازسازی و ۷۰ پل در مرحله آغاز به‌کار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.