به گزارش ایرنا در این بازدید که با هماهنگی مجموعه استانداری لرستان و بدون حضور هیچ یک از مدیران استانداری صورت گرفت، خبرنگاران از چگونگی روند فعالیت طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان خرم‌آباد مطلع شدند.

داوود محمود زاده سرپرست مدیریت طرح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی برق خرم‌آباد در این بازدید اظهار داشت: سال ۸۱ عملیات اجرایی این نیروگاه شروع شد و در حال حاضر مهمترین مشکل آن تامین منابع مالی است.

وی افزود: در سال ۹۶ مبلغ ۱۸۷میلیون یورو به این نیروگاه تخصیص یافت و اکنون در ۲ فاز فعال است که  فاز اول با تولید ۵۰۰ مگاوات برق، تقریبا نیاز شبکه صنعتی برق خرم‌آباد را تامین می کند.

وی بیان کرد: این نیروگاه اولین نیروگاه خصوصی می باشد و در واحد اول آن ۸۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه براساس سیاست های دولت دوازدهم افزایش راندمان نیروگاه در دستور کار است افزود: تامین نکردن سوخت گاز این نیروگاه توسط شرکت مادر تخصصی از جمله مشکلات نیروگاه سیکل ترکیبی برق خرم آباد است. 

کیوان کاظمی مدیر یخچال‌سازی بوژان خرم‌آباد در ادامه بازدید اظهار داشت: کارخانه یخچال سازی بوژان خرم آباد پس از سال ها تعطیلی، تیرماه امسال توسط مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، استاندار و عده ای از مدیران استانی احیاء و راه اندازی شد.

وی افزود: برای بازسازی کارخانه یخچالسازی بوژان خرم آباد ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

جمیل ناصری مدیر تولید کارخانه  الکل سازی آزاد فجر لرستان نیز اظهار داشت: الکل سازی دارای فازهای مختلفی است و امیدواریم با تلاش و همکاری دست اندرکاران این امر به تولید مورد نظر برسیم.

وی بیان کرد: این کارخانه برای۵۴ نفر اشتغال مستقیم و ۲۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم فراهم کرده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.