آیت الله سید احمد میرعمادی روز سه شنبه در دیدار با جامعه ورزش استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: ورزشکاران قشر تاثیرگذار و الگو در جامعه هستند و دارای مسئولیت می باشند.

وی، موفقیت جامعه ورزشی را در گرو سلامت ورزشکاران عنوان کرد و ادامه داد:یک مربی ورزش باید از سلامت کامل برخوردار باشد و به گونه ای در روحیه افراد نفوذ نماید، که هدایت او فرد را به انجام کارهای مطلوب وا دارد.

وی با بیان اینکه اخلاق مداری از دیگر مسئولیت ورزشکاران است افزود:  چنانچه در فضای اماکن ورزشی اخلاق حاکم نباشد بی بندو باری بوجود می آید این در حالیست که در هیات های ورزشی استان مساله اخلاق حاکم است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه جامعه ورزش باید حافظ ارزش های انقلابی باشد اظهار داشت: رفتار و کردار ورزشکار مسلمان می تواند در تمامی عرصه ها مبلغ دین اسلام و شاهد گویای یک مکتب انسان ساز باشد.

آیت الله میرعمادی  بیان کرد: ورزش جمهوری اسلامی با معنویت آمیخته شده و ورزشکاران در مسابقات بین الملی حافظ ارزش ها و سفیر اخلاق هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، فرهنگ سازی در راستای ورزش همگانی  را ضروری دانست و افزود: اکنون شرایط زندگی متفاوت شده و نیازمند گسترش ورزش همگانی هستیم.

آیت الله میرعمادی گفت: اختصاص ساعات ورزش برای کارمندان دولت ضروری است و باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: استعدادهای ورزشی خوبی در لرستان وجود دارد که باید با شناسایی، آنها را شکوفا کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.