به گزارش ایرنا حشمت بهمنی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران افزود: حوزه های راهداری ،شهرداری ها و امدادی بیش از سیار بخش ها نیازمند تامین تجهیزات هستند که انتظار می رود با همکاری مدیران استان، اقدام لازم جهت تقویت امکانات موردنیاز انجام گیرد.
وی افزود: در جریان وقوع سیل، نبود امکانات و ماشین آلات مورد نیاز، ستاد بحران را با مشکل مواجه و روند امداد رسانی را مختل کرده بود.

وی دلفان را یک شهرستان حادثه خیز دانست و ادامه داد:‌ با توجه به آغاز فصل سرد و بارندگی ها، دستگاه های عضو ستاد بحران آمادگی لازم را داشته باشند و با شناسایی نقاط آسیب پذیر، لایرروبی رودخانه ها و بازگشایی پل ها را در اولویت قرار دهند.

فرماندار دلفان به اقدامات پس از سیل  امسال نیز اشاره کرد و گفت: خدمات ارزشمند و چشمگیری در راستای بازسازی حوزه های کشاورزی، مسکن، پل و ابنیه فنی، بهسازی و روکش آسفالت راه های ارتباطی صورت گرفته است.
بهمنی بیان کرد: از مجموع ۱۱ هزار واحد مسکونی ارزیابی شده، هشت هزار واحد مورد تایید قرار گرفته اند که درحال تعمیر یا احداث  هستند.  
وی با تاکید بر برگزاری مانور ادامه داد:‌ بخشداران و اداره امور عشایر دلفان با توجه به مشکل راههای ارتباطی، نسبت به ذخیره سوخت و موادغذایی موردنیاز مناطق و روستاهای سخت گذر اقدام کنند.
شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و ۴۴۰ روستا در شمال استان لرستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.