به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد حسین فتاحی در شورای فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی مهمترین رکن توسعه فرهنگی است و شورای فرهنگ عمومی، مهمترین رکن توسعه فرهنگی و استحکام بخش پایه های آرامش، امنیت و اخلاق در جامعه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تاکید کرد: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان با بهره مندی از نظریات کارشناسان و صاحبنظران و رصد نیازمندی ها و ناهنجاری ها و همچنین شناسایی نقاط قوت و ظرفیت های فرهنگی در استان، برگزاری منظم جلسات و تدوین دستور کارهای متناسب با شرایط استان را در دستور کار خود دارد.

مصوبات شورای فرهنگ عمومی به مثابه قانون است

وی ادامه داد:مصوبات شورای فرهنگ عمومی به مثابه قانون است و اعضای شورا و همچنین دستگاه های اجرایی استان باید نسبت به اجرای دقیق این مصوبات اهتمام ورزیده و نتایج را به دبیرخانه شورا ارائه دهند.

فتایی در پایان با اشاره به نزدیک بودن ۱۴ آبان روز بزرگداشت فرهنگ عمومی، گفت: یکی از دستور کارهای یکصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، هماهنگی برگزاری مراسمات این روز بود که در قالب مصوبه به دستگاه های عضو ابلاغ خواهد شد، همچنین برنامه ی ویژه ی این روز توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود که جزئیات آن در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1275589
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.