به گزارش ایرنا عباس شرفی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: تردد انواع تریلر، کامیون‌ و کامیونت‌ به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هفت صبح چهارشنبه ۱۷ مهر تا ابتدای آبان در محور کوهدشت - پلدختر– اسلام‌آباد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد ناوگان مسافری از جمله اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در محور خرم‌آباد - کوهدشت – پلدختر و بالعکس ممنوع می باشد و مسیر آزادراه خرم‌آباد - پل زال به‌عنوان مسیر جایگزین تعیین می‌شود.

وی گفت: تردد اتوبوس‌ها در محور هفتگل، باغملک، ایذه، دهدز، شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز-اندیمشک-خرم‌آباد-الیگودرز-اصفهان-شهرکرد و بالعکس به‌عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان افزود: هم اکنون تردد خودروهای ترانزیت، کامیون‌ و حامل بارهای صادراتی و وارداتی ممنوع است و این ممنوعیت تا چهارم آبان در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین برابر مصوبات دومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در سال ۹۸ ادامه دارد.

شرفی بیان کرد: تردد تاکسی‌های درون‌شهری از جمله ون و سواری، تا چهارم آبان در محورهای خارج از شهرهای کشور ممنوع  است.

وی اضافه کرد: درصورت بروز مشکلات ترافیکی در استان‌های درگیر مراسم اربعین و براساس تدابیر ابلاغی، محدودیت تردد برای خودروهای باری حامل مواد سوختی و فاسدشدنی نیز اعمال خواهد شد.

۳۲۱۰/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.