به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز سه شنبه در سخنانی اظهار داشت: فرودگاه خرم آباد ظرفیت عظیمی است که باید از آن به نحو مطلوب و شایسته بهره برداری کرد، لذا پروازهای کنونی تهران به خرم آباد و بالعکس، پاسخگوی نیاز مردم نیست.

وی گفت: در این راستا نیاز است پروازهایی که قابلیت انجام دارند را در این فرودگاه برقرار کرد.

وی ادامه داد: مردم از مجموعه فرودگاه خرم آباد انتظاراتی دارند، این فرودگاه با وسعت خوب ایجاد شده و از امکانات ترابری مطلوب فارغ از کوهستانی بودن منطقه همچنین تجهیزات پیشرفته برخوردار است اما تنها به پرواز تهران -خرم آباد و بالعکس اکتفا کرده و بهره‌وری لازم را ندارد که این پذیرفتنی نیست.

وی افزود: فلسفه وجودی صنعت هوانوردی، رفع نیازمندی‌های بشر است، لکن می دانیم که این صنعت، خدمات فراوانی هم به بشریت کرده این در حالی است که به همین تناسب نیز نیازهای بشر افزایش یافته، حال باید بررسی کرد که آیا فرودگاه خرم آباد با همه ظرفیت‌های موجود توانسته آنگونه که باید، در جهت رفع نیازمندی مردم و توسعه لرستان عمل کند.

ثمینی بیان کرد: لرستان، استانی غنی از امکانات است که  با وجود مردم خونگرم معنا پیدا کرده، باید رفاه آنان فراهم شود و توسعه صنعت هوایی استان، یکی از کارهایی است که باید انجام شود.

وی اضافه کرد: یکی از راهکارهای جذب سرمایه‌گذار، فعالیت مستمر صنعت هوایی است که باید به آن توجه بیشتری شود، لذا رونق فرودگاه خرم آباد، رونق و توسعه همه جانبه لرستان را در پی خواهد داشت و رضایت عمومی را تقویت خواهد کرد.

معاون استاندار لرستان گفت: از هواپیمایی کشوری تقاضا داریم که برای برقراری پرواز از اقصی نقاط کشور به لرستان و بالعکس همچنین عتبات عالیات و مشهد مقدس را برقرار کند.

ثمینی ادامه داد: فرودگاه خرم آباد نیز باید فعالیت خود را گسترش دهد و من ازمدیر جدید این فرودگاه می خواهم با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، در مسیر توسعه لرستان گام بردارد.

وی افزود: نگاه مدیریت ارشد و مجموعه مدیران استان، نگاه توسعه‌ای است و استانداری لرستان در مسیر توسعه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: و این اطمینان را می دهم که از اقدامات اثربخش در مسیر خدمت به مردم حمایت قاطع می کنیم چراکه معتقدیم رضایت مردم، رضایت پروردگار متعال را به همراه داشته و خواهد داشت.

۳۲۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.