به گزارش ایرنا مرضیه قنبریان روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران بیان کرد: پنج شرکت بازرسی وظیفه رسیدگی به استاندارد آسانسورها را به عهده دارند انجام می‌دهند که پس از رفع نواقص و ثبت در سیستم گواهی استاندارد صادر می شود.

مدیرکل استاندارد لرستان با اشاره به پلمب آسانسور اداره کل آموزش و  پرورش لرستان، گفت: برای رفع مشکل آسانسورهای مراکز عمومی، دستگاههای اجرایی و بیمارستان ها مکاتبات زیادی انجام شده و و در چند مورد، به دستور دادستان پلمب آسانسور انجام شده است..

قنبریان افزود: در ابتدای سال جاری آسانسور شهرداری دورود پلمب شد که پس از رفع نقص این پلمب باز شد.

وی با بیان اینکه آسانسور مسکن مهر و خانه های شخصی حریم خصوصی است، ادامه داد: تایید استاندارد آنها بنا بر درخواست مالک در سامانه انجام می شود.

مدیرکل استاندارد لرستان با بیان اینکه در شهرستان بروجرد وضعیت آسانسورها توسط شرکت نصاب پایش می شود، افزود: اکثر آسانسورهای استان دارای مشکل ساختاری هستند و مطابق با حداقل های استاندارد نیستند.

قنبریان با بیان اینکه استاندارد سازی آسانسورهای دستگاه های اداری، بانکها، بیمارستان ها و مکان های پرتردد در دستور کار است اظهار داشت: وضعیت استانداردهای ادارات رو به بهبود است و  با موارد دارای مشکل و عدم استاندارد برخورد می شود.

وی با اشاره به جایگاه های سوخت سی ان جی در لرستان گفت: از مجموع  ۵۱ جایگاه سوخت در استان، ۴۹ جایگاه، استاندارد هستند که بازرسی ادورای آنها باید در موعد مقرر انجام شود و چهار جایگاه سوخت استان به دلیل عدم انجام بازرسی ادورای جهت قطع گاز به شرکت پخش معرفی شده  و مکاتبات لازم در این راستا انجام گرفته است.

قنبریان از برگزاری کمیته علائم برای صدور پروانه حد مجاز آلاینده سه محصول، برای نخستین بار در لرستان خبر داد.

از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳۱ تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شده است.

۷۲۷۴/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.