به گزارش ایرنا عبدالرضا بازدار روز یکشنبه دربازدید ازنمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری جهاد کشاورزی و چهار شرکت معتبر سطح کشور درخرم آباد برگزار شد و کودهایی که  به لحاظ کیفیت، سلامت و ارزش غذایی، نقش ارزشمندی درتولید محصولات کشاورزی استان دارد در معرض دید قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مقوله‌های امنیت غذایی، سلامت تولیدات و محصولات کشاورزی  می باشد تا مردم بتوانند آسان و با اطمینان خاطر آنها را مصرف کنند.

وی گفت: به لحاظ تنوع تولیدات کشاورزی در لرستان، استفاده از کودهای مناسب بسیار حائز اهمیت است  چرا که وضعیت خاک را کاملا بهبود بخشیده و در سلامت تولیدات کشاورزی موثر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: دست اندر کاران عرضه و توزیع کودها و نهاده های کشاورزی باید کودهایی را وارد کنند که متناسب با نیاز و ظرفیت خاکی استان باشد.

کود کامل "ماکرو میکرو"با دارا بودن عناصر اصــلی ازت، فسفر و پتاســیم باعث رشــد و توسعه ریشه گــیاه می‌گردد. دارا بودن عناصر ریزمغذی موجب سلامت و شادابی و مقاومت در برابر آفات و بیماری‌ها شده و ماندگاری بیشتر میوه، زودرسی و مقاومت در برابر تنش های محیطی را در پی خواهد داشت.

۳۲۱۰/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.