به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی سیف روز یکشنبه در جلسه ستاد اربعین شهرستان پلدختر اظهار داشت: دست اندرکاران برگزاری راهپیمایی اربعین باید تلاش کنند تا این امر به نحو مطلوبی برگزار شود و سال به سال شاهد حرکت های بهتری در این راستا باشیم.

وی اظهار داشت: ابعاد جهانی پیاده روی اربعین حسینی باعث حساسیت بسیاری از محققان و افرادی در حوزه های اجتماعی شده بطوریکه این افراد همواره در حال بررسی دلایلی برای این حرکت عظیم هستند و اینکه چه نیرویی توانسته همایشی به این بزرگی ایجاد کند .

سیف یادآورشد: به طور قطع نیرویی عظیم، این حجم زیاد مردم را با وجود سختی ها و مشکلات در یک مقطع زمانی خاص به سمت هدفی مشخص هدایت می کند که نیاز به تحقیق و تفحص دارد .

وی افزود: امسال با وجود ناآرامی های اخیر عراق، اما تعداد افراد در این همایش عظیم نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری دارد که باید توان خود را برای ارائه خدمات به زائران نسبت به سال گذشته چندین برابر کنیم.

سرپرست فرمانداری پلدخترگفت: از سوی فرمانداری این شهرستان در پایان پیاده روی اربعین حسینی از سه دستگاه به عنوان دستگاه های برتر در حوزه خدمات رسانی در قالب ستاد اربعین تجلیل خواهد شد .

حدود 40 موکب لرستان از زائران اربعین حسینی پذیرایی و خدمات رفاهی اولیه را به آنها ارائه می کنند.

پلدختر، جنوبی ترین منطقه لرستان است که در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی و خروج آنها از طریق مرز استانهای همجوار قرار دارد.

۷۲۷۲/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.