به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمدحسین فتاحی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین لرستان گفت: در مدت ۴ ماهی که افتخار خدمتگزاری به اهالی فرهنگ ،هنر و رسانه را بعنوان سرپرست داریم سعی شده در اجرای برنامه ها ، توزیع عادلانه ای را در پیش بگیریم .

وی افزود: اجرای برنامه فرهنگی گسترده در الیگودرز، اجرای اولین برنامه فرهنگی در رومشگان،اجرای برنامه آیینی و سنتی در نورآباد، افتتاح طرح ملی اوقات فراغت با حضور مشاور وزیر ارشاد در پلدختر، جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در بروجرد، جشواره خوشنویسی در ازنا، اجرای برنامه آیینی در کوهدشت بخشی از فعالیتهای اداره کل فرهنگ و ارشاد در سطح استان بوده و در سایر شهرستانهای استان برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و دینی در حال انجام است.

یکی از برنامه های ما در ابتدا توجه ویژه به حوزه عمرانی بود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان در ادامه با اشاره فعالیتهای عمرانی نیز اظهار کرد: یکی از برنامه های ما در ابتدا توجه ویژه به حوزه عمرانی بوده که تغییرات و تعمیراتی در مجتمع فرهنگی ارشاد خرم آباد را آغاز کردیم که پروسه آنها به اتمام نرسیده و در حال انجام است.

وی ادامه داد: در راستای جذب اعتبارات باتوجه به تجربیاتی که در حوزه مالی در اختیار داشتیم با تمام توان،جذب اعتبارات را در دستور کار قراردادیم و با پیگیریهایی که در این ایام داشتیم توانستیم ۱۳ میلیارد تومان اعتبار عمرانی جذب نماییم که در قیاس با سال قبل که ۴ میلیارد تومان بود رشد چشمگیر ۳۰۰ درصدی در این زمینه شامل استان گردید که جا دارد از استاندار محترم، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تشکر و قدردانی نماییم.

احمد حسین فتاحی با اشاره به اعتبارات شهرستانها افزود: خوشبختانه رویکرد مطلوبی را جهت توسعه شهرستانها در پیش گرفتیم و در این ایام به همه شهرستانهای لرستان تنخواه مالی پرداخت گردید.

انجمن ها و مطبوعات بازوان دستگاه و فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند

وی با بیان اینکه انجمن ها باید استقلال کاری داشته باشند تصریح کرد: اعتقاد داریم انجمن ها و مطبوعات بازوان دستگاه و فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و نگاه ما این است که به معنای واقعی استقلال کاری داشته باشند و برنامه محور باشند و مجموعه مدیریتی ارشاد استان ، حمایت و هدایت را از این عزیزان خواهیم داشت.

سرپرست فرهنگ و ارشاد لرستان در پایان نمایشگاه کتاب را بزرگترین رویداد فرهنگی دانست و اعلام کرد: این رویداد مهم از تاریخ بیستم تا ۲۵ مهر در محل نمایشگاه بین المللی خرم آباد با حضور ناشرانی از سراسر کشور بر پا می شود و انشااله برنامه های با کیفیت فرهنگی هنری در آن برگزار خواهد شد و از مردم عزیز تقاضا داریم در برگزاری این رویداد مهم ما را همراهی کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1270316
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.